Prvá akcia LKH na Palote 18.-20.2.2011

obr.Piatok, šesť hodín večer, zraz pred Billou. Keď sme sa už všetci zrazili tak sme vyrazili do Paloty. V Palote sme trošku nevedeli kde zaparkovať. Našli sme miesto, nasadili sa čelovky a smer : Magura. 10-minútová cesta ku chate, ako prví vyšli Toňo a ja. Potom Betka a Maroš a potom ostatní. V chatke už čakali Peťo Salašovič, Vlado Berlecký a prípitok. Chata sa všetkým páči. Peťka, Duško a Maroš začali čistiť zemiaky na guľáš a Peťo Salašovič a Vlado Berlecký začali guľáš variť. Asi iba 30 litrov :D. Luigi začal zlepšovať atmosféru heligónkou takže bolo veselo. Prišli aj Jozuch a Bobrik. Maroško vytiahol Twister a to sme sa nasmiali všetci. Sem tam dakto niečo zapotil alebo povedal dajaký vtip. Takže o zábavu núdza nebola. Nit kedy, večer zbehol a ide sa spať.

Sobota : Budík mal byť o 8...mal byť :D Väčšina vstala neskôr. Najedli sme sa a ponosili drevo. zbalili sme vercajg, lano, a šup na prechádzku do Poľska. Každý nervózne čaká na Maroška . Už došiel a môžeme vyraziť. Popri koľajniciach nás sprevádza stopa z auta, neskôr už iba stopa po bežkách. Došli sme ku Tunelárke a k tunelu. Maroš v sebe nezaprel lezca hneď začal liezť na tunel :D Spravila sa spoločná foto a šup do dziry :D V tuneli tma a za zákrutou boli vidno svetlo na konci tunela. Tunel na PL strane bol užší a Peťka sa nás pýta že či vieme že prečo je tunel na SR strane širší ako na PL strane?.. to preto, lebo na Slovensku sa viac tuneluje :D. Približne 500 metrov za tunelom je „križovatka“. Po pravej strane bolo stádo koňov v ohrade a väčšina sa ku nim rozbehla. Kone boli prítulné a aj zuby nám ukázali, Endži vybozkávali a Bobríka opľuvali. Na poľskej strane sa zdá, že je väčšia zima. Pokračujeme ďalej a prichádzame na Lupkowskú železničnú stanicu, ktorá vyzerá dosť opustene a temne. Iba jeden pes tam po poľsky štekal. Schádzame z koľajníc mierne doprava a pokračujeme po zasneženej ceste. Prichádzame na Koniec Świata. Je to chata, ktorá vyzerá navonok ako by mala každú chvíľu spadnúť. Ale vošli sme dnu a boli sme milo prekvapení. Krásna chatka, útulná, takmer všetko z dreva. Nádhera! Boli sme privítaní 4 poľakmi, ktorí nám uvarili teplého čaju. Priniesol som čeregy. Nit kedy a miska prázdna :D ponúkli sme aj poľakov a tí sa iba za ušami oblizovali :). Rozlúčime sa a ideme naspäť. Už sme na Slovensku pri tuneli a vymýšľame štand.

obr.
Vymysleli sme originálny, živý štand a zlaňujeme z tunela. Možno ako prví ktorí zlanili tunel. Ako prvá zlaňovala Endži, potom Chrobák, Bobrik, ja (Machač), Toňo. Betka sa bála a ani za nič nechela zlaniť. Ale nakoniec zlanila spolu s Peťkou. Nakoniec Duško a Jozuch. Balíme matroš a padáme do chaty. V chate už nás čakal teplý guľáš a to sa každý až za ušami oblizoval. Pozerali sa videá na laptope, potom aj Salašovičove fotky. Hrali sa karty, viedli sa debaty a nemohol chýbať Twister. Väčšinu už zmohol podarený, ale trochu náročný deň a tak išli spať. Iba Chrobák, Betka, Toňo a ja zostali hore. Bavil som na gitare, spieval a ostaní so mnou. O 2 ráno už gitara a spev utíchol a začali sa hrať karty. Bola sranda a išli sme spať až o pol 4 :D.

Nedeľa : Ráno sa už dojedol guľáš, pobalili sme sa, popratalo sa, všetko sa dalo do poriadku. Ešte posledné spoločne fotky pred chatkou a kráčame dole do dediny ku autám. Nasadáme a ideme domou. Ešte sme sa stavili u Jozucha v Koškovciach a domou. Myslím že každý sa už teší na Ďalšiu návštevu úžasnej Magury. Krásne strávený víkend.

Machač

Zábava začína

Spomínaní Twister

Peťo s Vladom varia

Večer na chate

Skoro ráno o pol jedenástej vyrážame

To je len začiatok, až nás boleli boky

Tunelárka

Horolezci sa nezaprú

Servus Poľak

My sa máme raaaaadi

Opustená stanica v Poľsku

Nadpis je na tabuľke

obr
Čaj zadarmo, pekná chata, čo treba viac

Vyrážame späť na SR

Zlaňák z tunela, prvý odvážlivec Endži

Maroš

Bobrík

Machač

Toňo

Pohoda štande, všetci nám verili

Betka a Peťka

Dušan

Jozuch v extrémnych podmienkach

Z túry rovno do práce

obr
Vyhladovaní sa púšťame do guľášu

Každý trávi večer po svojom